Kategorie
Informace
Odběr novinek
Štítky
prodej slevy sleva akce nove pro nový online telefon k obchod na eshop mobil usb akci telefonu mobilu telefony apei tablet mini přenosné univerzal iphone defender kabel shop mobily mp3
Zakládáme si na spokojenosti zákazníka proto se snažíme, aby většina reklamací proběhla v co nejkratší době!
Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží nového.
1. Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
2. Pro reklamování zboží využijte reklamační formulář. Po úspěšném vyplnění formuláře odešlete prostřednictvím e-amilu na relamace@mp3namiru.cz či ve vytisknuté formě přibalte k reklamovanému zboží. Po přijetí balíčku Vás budeme informovat na e-mail.
3. Chcete-li vyměnit poškozené zboží, zašlete vždy kompletně celý výrobek. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.
4. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu a vždy vhodně zabalené proti poškození.
5. Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
Adresa pro zaslání reklamace:
Kontakty:
e-mail: reklamace@mp3namiru.cz
dotazy: info@mp3namiru.cz
Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem odeslání zásilky zákazníkem. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.
Vyřízení reklamace se váže na povahu závady, tj. zákazník má právo na dodání nové věci bez vady, výměnu součásti, odstoupení od smlouvy, bezplatné odstranění vady nebo slevu.
V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejte vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet.
Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.
Veškeré níže uvedené instrukce od nás po nahlášení škodní události rovněž obdržíte e-mailem.
Česká pošta
Oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty. S sebou vezměte kompletní zásilku, tak jak jste jí obdrželi, včetně obalového materiálu. Na poště Vám pracovníci pošty poradí a sepíší s Vámi zápis o škodě způsobené během přepravy. Reklamaci prosím vždy postupujte adresátovi, tedy Vám - v případě uznání reklamace Vám bude poštou uhrazena škoda. Po sepsání škodního zápisu má pošta zhruba 14 dní na rozhodnutí a vyjádření se k reklamaci přepravy. Výsledek Vám přijde poštou. Doporučujeme Vám rovněž vše nafotit.
Informace
Napište nám
Hradec - Nová Ves 98 790 84, Mikulovice Jeseník ( není odběrné místo ) IČ: 88166481 ( nejsme plátci DPH ) mBank,a.s. Č. účtu: 670100-2203126235/6210
Následujte nás